پیش فاکتور دریافت فایل
پاورپوینت بازاريابی خدمات
9816
6,000 تومان
.zip
391 کیلوبایت
توضیحات:
پاورپوینت بازاريابي خدمات

فرمت فایل : ppt

قابل ویرایش

تعداد اسلایدها :   60   اسلاید

فهرست مطالب:

مقدمه

تعريف بازاريابي

ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات

مدل PROMPT برای مزیت خدمت

مزیت خدمت و خدمت برتر

الزامات یک سازمان خدماتی پویا

عوامل مهم ممیزی خدمات

معيارهای ارزيابی «نتيجه» و «تجربه» خدمت

گام های اساسی در بازاریابی خدمات

راهنمای فروش خدمات

برنامه ارائه خدمات به مشتریان

انتظارات مشتریان از سازمان‌های خدماتی

عوامل و عناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان

راه های افزایش ارزش خدمات

صفات و ویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»

منابع

بخشی از اسلایدها :

تعريف بازاريابي:

تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي:

انجام فعاليت هاي تجاري به گونه اي كه كالاها و خدمات از توليد كننده به مصرف كننده يا كاربر جريان پيدا كند.

تعريف لغت نامه آكسفورد از بازاريابي:

فعاليت هاي مربوط به توليد، تبليغ و فروش كالاهاي يك شركت به بهترين وجه ممكن.

مجمو عه اي از فعاليت هاي انساني- اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته هاي افراد جامعه از طريق فرايند مبادله.

فرايندي است مديريتي- اجتماعي كه به وسيله ي آن افراد و گروه ها از طريق توليد و مبادله كالا و یا خدمات با يكديگر به امر تأمین نيازها و خواسته ها اقدام مي كنند.

مقدمه:

تفكر اول:

بازاريابي خدمات به جهت ماهيت اصلي اش موضوع ويژه اي است و بيشتر امور بازاريابي عادي به صورت مستقيم در آن قابل به كارگيري نيست.

تفكر دوم:

بازاريابي خدمات جداي از اصول اساسي بازاريابي در بخش وسيعي با ويژگيهاي خاص از يك صنعت تعيين مي گردد از این ‌رو عموميت دادن به بخش محدودي بين بازاريابي خدمات و بازاريابي كالاها امكان پذير است.

تفكر سوم:

بازاريابي خدمات صرفاً يك كاربرد از اصول اساسي بازاريابي است و نه يك موضوع متمايز.

ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات:

1- غيرملموس بودن

2- غير قابل تفكيك بودن

3- غير همگن بودن(متغير بودن)

4- غير قابل ذخيره بودن

1403/8/25 - مارکت فایل